torsdag 2 april 2009

Staden


Jaha, de blev ingen fixa bil idag då :/ Gick upp 04:20 och gav lite mat till lillen, drack lite cola och tog en cigg. Sa hejdå till Lilja sen, och gick och la mig för att försöka somna om. Vilket funka så där, somna efter 5 :) Gick upp vid sju och börja fixa iording mig för att vid efter 8 åka till arver och fixa bilen. Kommer dit och ser att dom öppnar nio, som tur var så va klockan kvart i. så jag parkerar och ställer mig utan för bilen för att ta en cigg. De kommer två bilar och ja ser att dom kollar lite konstigt på mig. Tänkte inte mer på de tills jag insåg att jag stod nära bensin pumpen :S hahaha lyckat där cecilia. Så jag släcker ciggen lite nonchalant och låsas som ingenting :D Ser sen att de kommer ut en massa gubbar från arver, så jag tar anton på srmen och går till ingång. (dom öppna servicen 7) jaja, traskar in och pratar med en kille där som säger att jag ska till verkstaden, så jag går dit. En kille öppnar och säger att jag ska till andra verstaden, så då går jag in. Väll inne finns de inte en jävel där, ringer på klockan två ggr och väntar. 10 min senare kommer de en kille, jag berättar vad som hänt med nyckeln och han säger vad som ska fixas. Men han kunde inte göra de idag (faan tänkte jag, killen jag prata med igår sa att de bara var och komma in idag) Jaha, så jag fick en tid på tisdag klockan 07:00 *jippi* not.. men men :)


Sen bar de av hemmåt, klockan var ju så tidigt. skulle inte träffa A-K fören vid 10 halv 11, jag jag ringde Lina. Hon skulle hur och gå med tyson så jag följde med :) Sen skulle hon med ner till stan för hon skulle till BVC. så vi packar in barn och vagnar i bilen och åker. Efter jag bakat ser jag att hennes väska ligger kvar utan för på backen, hahaha och jag hade kört på den :P men allt höll, så jag måste bara ha snuddat vid den, men väskan hade bil spår på sig mobilen med hahahaha, jaja så kan de gå :P


Sen satt jag o A-k och fika på stan, Lina o Alexis var med en stund sen skulle dom gå. Efter jag och A-K fikat klart skulle vi gå runt på stan och ragga visningar till ljusparty, de gör jag u inte om kan ja säga. Både hon och jag är lika fega så vi våga ju inte. De börja med en massa bort förklaringar: Ne hon har brottom, hon kommer inte från stan hon ser arg ut :P haha, vi gick fram till några med dom sket i oss hehe! Man hatar ju själv såna där människor p stan som frågar en massa, så ska man gå och göra de själv, hmmm.... ne de kändes inte bra :( Så jag försöker ragga visningar på någe annat sätt :D

Nu sitter man hemma och har ätit mat. ska väl komma lite tv sen, men de blir nog en tidig kväll iaf :)

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar