onsdag 16 februari 2011

Ont

Usch usch.... vilken magknip jag fick efter middagen :( Kommer inte kunna gå på en månad!!!

Fick inte de ena jobbet jag sökte :( Men jag är väldigt glad att dom svarade tillbaka, då behöver man inte gå och undra om dom har fått mejlet eller inte!
I morgon så ska jag och storebror åka och hälsa på farfar på sjukhuset. Sen ska jag mysa med min underbara sambo som äntligen har en ledig helg <3 Hoppas på att Erik mår bättre till lördag så att Anton kan komma dit och sova. Då blir de party party på lördag :D De var ett tag sen jag och sambon festa ihop!

Nehe, om ska ska ge sig ut i arbetsdjungel och se om de finns någe mer jobb som man kan söka. Är grymt trött på att gå hemma! Nu vill jag få igång mitt liv ordentligt, så att man kan köpa eller bygga hus någongång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar